Webportal – central administration
Større overblik & mere sikkerhed
Vores adgangsløsninger er cloudbaserede, hvilket betyder at alle data ligger i skyen. Derfor reduceres etableringsomkostningerne betydeligt, da det ikke er nødvendigt at trække lange kabler mellem bygninger, eller at skyde kabler under veje og pladser – det eneste der kræves er fremføring af 230V.
Vores cloudbaserede løsninger styres af administrator via en webportal (central administration) som er hjertet i adgangssystemet. Webportalen gør det muligt at administrere adgangskontrollen til eks. døre, porte og bomme fra enhver enhed (mobil, PC eller tablet) med internetforbindelse. Al data er krypteret.
Webportalen har en overskuelig brugerflade og der er ingen begrænsning for antallet af brugere, som kan tildeles adgang. Webportalen forenkler den administrative del og tidsforbruget reduceres væsentligt, samtidig med at der ikke bliver gået på kompromis med sikkerhedsniveauet.
Fra webportalen er det muligt at:
- Oprette/slette brugere, pinkoder og adgangsenheder som RFID nøglekort/brikker og mobiltelefoner.
- Definere hvem der har adgang til hvilke døre og i hvilket tidsinterval.
- Udlæse fuld hændelseslog, så det altid kan dokumenteres hvem der har åbnet/lukket og på hvilket tidspunkt.
- Styre kalenderfunktion med åbne/lukketider.
- Se enhedernes placering samt status på et kort.
- Få email og SMS-alarm ved fejl.
Webportal – central administration
Større overblik & mere sikkerhed
Vores adgangsløsninger er cloudbaserede, hvilket betyder at alle data ligger i skyen. Derfor reduceres etableringsomkostningerne betydeligt, da det ikke er nødvendigt at trække lange kabler mellem bygninger, eller at skyde kabler under veje og pladser – det eneste der kræves er fremføring af 230V.
Vores cloudbaserede løsninger styres via en webportal (central administration) som er hjertet i adgangssystemet. Webportalen gør det muligt at administrere adgangskontrollen til eks. døre, porte og bomme fra enhver enhed (mobil, PC eller tablet) med internetforbindelse. Al data er krypteret.
Webportalen har en overskuelig brugerflade og der er ingen begrænsning for antallet af brugere, som kan tildeles adgang. Webportalen forenkler den administrative del og tidsforbruget reduceres væsentligt, samtidig med at der ikke bliver gået på kompromis med sikkerhedsniveauet.
Fra webportalen er det muligt at:
- Oprette/slette brugere, pinkoder og adgangsenheder som RFID nøglekort/brikker og mobiltelefoner.
- Definere hvem der har adgang til hvilke døre og i hvilket tidsinterval.
- Udlæse fuld hændelseslog, så det altid kan dokumenteres hvem der har åbnet/lukket og på hvilket tidspunkt.
- Styre kalenderfunktion med åbne/lukketider.
- Se enhedernes placering samt status på et kort.
- Få email og SMS-alarm ved fejl.
FORDELE
Cloudbaseret
En cloudbaseret løsning sikrer stor fleksibilitet, med mulighed for at effektuere ændringer med meget kort varsel.
Webportal
Webportalen ligger på en server, der altid er tilgængelig med en sikker backup funktion, så al data altid er til rådighed.
Selvstændigt system
Systemet er selvstændigt og griber ikke ind i andre IT-systemer, men kan nemt integreres med jeres eksisterende system.
Krypterede data
Udviklet med krypterede data, så hackere ikke kan opnå adgang og sikkerheden er dermed optimal.
FORDELE
Cloudbaseret
En cloudbaseret løsning sikrer stor fleksibilitet, med mulighed for at effektuere ændringer med meget kort varsel.
Webportal
Webportalen ligger på en server, der altid er tilgængelig med en sikker backup funktion, så al data altid er til rådighed.
Selvstændigt system
Systemet er selvstændigt og griber ikke ind i andre IT-systemer, men kan nemt integreres med jeres eksisterende system.
Krypterede data
Udviklet med krypterede data, så hackere ikke kan opnå adgang og sikkerheden er dermed optimal.
Administration
- Større overblik
- Opret/slet bruger
- Hændelseslog
- Automatisk database backup
- PC, Mac og tablet
- Realtime opdatering
- Email, SMS alarm ved fejl
- Ubegrænset antal åbne/lukke enheder og brugere
- Indbygget kalenderfunktion, der styrer åbne/lukketider
- Snitflade til CMS, booking- og betalingssystemer
Administration
- Større overblik
- Opret/slet bruger
- Hændelseslog
- Automatisk database backup
- PC, Mac og tablet
- Realtime opdatering
- Email, SMS alarm ved fejl
- Ubegrænset antal åbne/lukke-enheder og brugere
- Indbygget kalenderfunktion, der styrer åbne/lukke tider
- Snitflade til CMS, booking- og betalingssystemer